برندون چز (Brandon Chez) کیست؟

همان‌طور که می‌دانید، بازار ارزهای دیجیتال و رمزارزها یکی از موضوعات داغ و جذاب یک دهه اخیر در سطح جهان بوده‌اند. بازار ارز دیجیتال، بازار جدیدی است که فضای جذابی را برای تریدرها و هولدرها به وجود آورده و بسیاری از افراد موفق در سطح جهان را به سرمایه‌گذاری در خود وادار کرده است. نکته مهم در مورد ترید کردن و سرمایه‌گذاری در این بازار، شناخت و کسب اطلاعات در مورد آن است و در صورتی که بدون دانش کافی پا به بازار ارز دیجیتال بگذارید، قطعاً سرمایه خود را از دست خواهید داد. باتوجه‌به این نکته، باید به کسب اطلاعات در مورد ارزهای دیجیتال بپردازید و امروزه برای کسب اطلاعات، هیچ پلتفرمی بهتر از اینترنت نیست! اما چالش جدی در مورد مطالعه در اینترنت، صحت‌سنجی اطلاعات است و سایت‌هایی که اطلاعات غلط به بازدیدکنندگان ارائه‌ می‌دهند بسیارند. از این رو، پیشنهاد می‌شود اطلاعات مربوط به ارزهای دیجیتال را تنها از وب‌سایت‌های معتبر دریافت نمایید. یکی از سایت‌هایی که اطلاعات دقیق و درستی در مورد رمزارزها منتشر می‌کند، سایت کوین‌مارکت کپ است.
در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را با سایت کوین‌مارکت کپ و برندون چز (موسس وب‌سایت کوین‌مارکت کپ) آشنا کنیم؛ بنابراین، اگر شما نیز علاقه‌مندید تا در این رابطه اطلاعاتی به دست آورید، تا پایان همراه ما باشید.

معرفی برندون چز

مانند ساتوشی ناکاموتو که بیت‌کوین را ابداع کرد و مهم‌ترین فرد بازار ارزهای دیجیتال به شمار می‌رود، از برندون چز نیز اطلاعات زیادی در دسترس نیست و هویت او مشخص نشده است. اگر سری به اینترنت بزنید و در موردش سرچ کنید، شاید تنها به جز اسم او، به چند عکس برسید. تنها اطلاعاتی که از او در دست داریم، این است که او یک مرد است و در سال 2013، وب‌سایت کوین‌مارکت کپ که یکی از محبوب‌ترین وب‌سایت‌های ارز دیجیتال در دنیا است را تأسیس کرده است. اگر نام هر یک از رمزارزهایی که امروز در بازار وجود دارند را در گوگل به انگلیسی سرچ کنید، قطعاً صفحه‌ای در مورد آن در وب‌سایت کوین‌مارکت کپ که مؤسس آن برندون چز است، خواهید یافت. ارائه اطلاعات، مشخصات و آمارهای دقیق در مورد تمامی رمزارزهای موجود در بازار ارزهای دیجیتال در وب‌سایت کوین‌مارکت کپ باعث شده تا نام برندون چز در زمره افراد تأثیرگذار در بازار ارزهای دیجیتال قرار بگیرد. فعالیت‌های وی به‌عنوان مؤسس و مدیر وب‌سایت کوین‌مارکت کپ تا سال 2020 ادامه داشت و در این سال او، این وب‌سایت را به صرافی بایننس فروخت.

بیوگرافی برندون چز

وقتی بخواهیم در مورد بیوگرافی یک فرد بنویسیم، نام، شغل، سن، تحصیلات و... را فرد را مورد بررسی قرار می‌دهیم؛ اما همان‌طور که اشاره شد، اطلاعات زیادی در مورد برندون چز در اینترنت وجود ندارد. اگر سری به اینستاگرام، فیس‌بوک، توییتر و... بزنید، هیچ اکانت رسمی از برندون چز نخواهید یافت و این موضوع نشان‌دهنده این است که این فرد علاقه‌ای به حضور در شبکه‌های مجازی و اینترنت ندارد. باتوجه‌به اینکه برندون چز مؤسس اولین وب‌سایت ارز دیجیتال در جهان است و از جمله افراد تأثیرگذار این بازار بزرگ به شمار می‌رود، می‌توان حدس زد که دلیل عدم افشای هویت وی، امنیتی است و این فرد برای حفظ امنیت خود اطلاعاتی از هویتش را در فضای مجازی و اینترنت منتشر نکرده است.

بیوگرافی برندون چز.png


شروع کوین مارکت کپ

برندون چز موفق شد تا از سال 2013 و از زمان تأسیس وب‌سایت محبوب کوین‌مارکت کپ تا سال 2020 و فروش آن به صرافی بایننس، فعالیت‌های خود در زمینه ارائه اطلاعات تحلیلی در مورد بازار رمزارزها را ادامه دهد و یکی از بزرگ‌ترین مراجع بررسی قیمت ارزهای دیجیتال را مدیریت کند. پس از فروش این وب‌سایت به صرافی بایننس، فعالیت این وب‌سایت در بازار ارزهای دیجیتال و ارائه اطلاعات در مورد انواع رمزارزها ادامه داشته و هم‌اکنون نیز می‌توانید در مورد تمامی ارزهای دیجیتال در این وب‌سایت به کسب اطلاعات بپردازید. در ادامه نگاهی به ویژگی‌ها و سرویس‌های وب‌سایت کوین‌مارکت کپ خواهیم داشت تا شما عزیزان بیش از پیش با این وب‌سایت مهم در بازار ارزهای دیجیتال آشنا شوید.

سایر بیزینس‌های برندون چز

می‌توان گفت که تمامی اطلاعاتی که در مورد بیزنس‌های برندون چز در دست داریم، محدود به همان اطلاعاتی است که پیش از فروش کوین‌مارکت کپ از وی منتشر شده است. در سال 2019، برندون چز از طریق وب‌سایت خود، شرکت Hashtag Capital را خریداری کرد. این شرکت، شرکتی تحلیل و صندوق معاملاتی ارز دیجیتال بود که با هدف ارائه تحلیل‌های صنعتی بهتر خریداری شد و فعالیت خود را شروع کرد. پس از فروش وب‌سایت کوین مارکت‌ کپ اطلاعات دقیقی در مورد سایر بیزنس‌های برندون چز در دسترس نیست و نمی‌توان به قطعیت در مورد ادامه فعالیت‌های وی در بازارهای ارز دیجیتال یا پایان‌یافتن حضور او در این بازار صحبت کرد.

coin marketcap.png


نگاهی اجمالی به وب‌سایت کوین مارکت کپ

کوین مارکت کپ (CoinMarket Cap) که به‌اختصار به آن CMC نیز می‌گویند، از بزرگ‌ترین وب‌سایت‌های ترکر اطلاعات در بازار ارز دیجیتال است. از جمله ویژگی‌های این وب‌سایت می‌توان به ارائه اطلاعات در مورد هزاران رمزارز، ارائه اطلاعات دقیق و بدون خطا، ارائه اطلاعات، چارت‌ها و آمارهای سودمند اشاره کرد. فعالیت‌های مؤثر و بازدید بالای این وب‌سایت باعث شده تا طبق تحقیقات Similarweb، این وب‌سایت در رتبه 416 در میان 1000 وب‌سایت برتر دنیا در سال 2022 قرار گیرد.
شما می‌توانید با مراجعه به این وب‌سایت اطلاعات مختلفی در مورد بازار ارزهای دیجیتال به دست آورید. هنگام ورود به این وب‌سایت، ایندکس‌های Currencies (تعداد ارزهای لیست شده در این پلتفرم)، Exchanges (تعداد صرافی‌های لیست‌شده در این پلتفرم)، Market Cap (ارزش کلی بازار)، 24h Vol (حجم کل معاملات بازار ارزهای دیجیتال)، Dominance (میزان تسلط رمزارزها به کل بازار) و ETH Gas (هزینه گس فعلی تراکنش‌های اتریوم) قابل‌مشاهده هستند و شما می‌توانید با بررسی این اطلاعات دیدی کلی به بازار داشته باشید. پس از کلیک‌کردن بر روی هر یک از این ایندکس‌ها، چارت‌ها و لیست‌های مربوطه ظاهر می‌شوند و شما می‌توانید در مدت زمانی بسیار کوتاه اطلاعات بسیار زیادی را به دست آورید.

cion marketcap.png


اگر قصد دارید در بازار ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری یا ترید کنید، این وب‌سایت می‌تواند اطلاعات زیادی در مورد هر یک از رمزارزها را به شما ارائه دهد. به این شکل که برای کسب اطلاعات تکمیلی در مورد هر یک از رمزارزها تنها کافی است تا بر روی نام یا نماد آن رمزارز کلیک نمایید. پس از کلیک‌ کردن بر روی نام یا نماد هر ارز اطلاعاتی مانند دیجیتال، Price (قیمت لحظه‌ای)، Market Cap (ارزش بازار)، Fully Diluuted Market Cap (ارزش حداکثری بازار در صورت در گردش بودن کل کوین‌ها)، 24h Volume (حجم معاملات 24 ساعت گذشته)، Circulating Supply (عرضه در گردش شامل تعداد حداکثری و تعداد کل)، چارت قیمت، رتبه و نوع از نظر توکن یا کوین ارائه می‌شود. شما می‌توانید با مشاهده این اطلاعات و تحلیل تکنیکال چارت قیمت هر رمزارز به ترید کردن یا سرمایه‌گذاری در رمزارز مدنظر مشغول شوید. علاوه بر موارد ذکرشده این وب‌سایت سرویس‌های متعددی را به بازدیدکنندگان خود ارائه می‌دهد و می‌تواند مرجعی مناسب برای کسب اطلاعات پیش از انجام معاملات باشد.
در پایان امید است که این مطلب موردتوجه شما عزیزان واقع شده باشد.