با توجه به روند روبه‌رشد بیت کوین و رخ‌ دادن هاوینگ در سال 2024، احتمال افزایش قیمت BTC در آینده‌ای نزدیک وجود دارد. رشد قیمت، به‌همراه ترافیک شبکه بیت کوین، نرخ کارمزد انتقال BTC را افزایش داده و سرعت جابه‌جایی ارزها را کاهش خواهد داد. ازاین‌رو، صرافی ارز دیجیتال اکسبیتو خدمات انتقال بیت کوین را با استفاده از زنجیره هوشمند بایننس (Binance Smart Chain) یا استاندارد BEP-20 برای کاربران فراهم کرده است.


ازآنجایی‌که شبکه انتقال BEP-20 یکی از ساده‌ترین و ارزان‌ترین روش‌های انتقال رمز ارزها محسوب می‌شود و از ارز دیجیتال بیت کوین نیز پشتیبانی می‌کند، این تصمیم اکسبیتو در راستای بهبود تجربه کاربری و برای رفاه حال کاربران گرفته شده است.


به‌این‌ترتیب، کاربران می‌توانند با استفاده از استاندارد BEP-20، بیت کوین‌های خود را از صرافی اکسبیتو به کیف پولشان و یا بالعکس با کمترین کارمزد قیمت منتقل کنند. در ضمن، زنجیره هوشمند بایننس (BSC) یکی از سریع‌ترین شبکه‌های بلاک چین است؛ بنابراین، این انتقال در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.


از سوی دیگر، اگرچه شبکه ترون (TRC-20) سرعت بالایی داشته و کارمزدهای پایینی را دریافت می‌کند، اما نسبت به این شبکه نیز، استفاده از استاندارد BEP-20 مقرون‌به‌صرفه‌تر و سریع‌تر است. به همین دلیل، کاربران می‌توانند ارز دیجیتال ترون (TRX) را نیز از طریق صرافی اکسبیتو، با استفاده از شبکه BEP-20، ارسال یا دریافت کنند. این ویژگی‌ به کاربران کمک می‌کند که کارمزد معاملات خود را تا حد ممکن کاهش دهند.