معمولاً در همه‌ی حرفه‌ها و کسب‌و‌کارها، افرادی که پیشتاز بوده و جزئی از اولین‌ها هستند، سود بیشتری را نسبت به سایرین کسب می‌کنند. این مسئله در بازار ارزهای دیجیتال نیز وجود دارد و افرادی که از سال‌ها قبل، بیت کوین و ارزهای دیگر را خریده‌اند، سودهای بسیار زیادی را به دست آورده‌اند. بااین‌حال، فرصت تبدیل‌شدن به سرمایه‌گذاران اولیه‌ی ارزهای دیجیتال هنوز هم وجود دارد.


ازآنجایی‌که دنیای کریپتو درحال‌توسعه است و مدام ارزهای جدیدی به بازار عرضه می‌شوند، هنوز هم سرمایه‌گذاران می‌توانند ارزهای نوظهور را پیدا کرده و روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنند.


از طرفی، توسعه‌دهندگان و بنیان‌گذاران ارزهای جدید باید مکانی را برای ارائه‌ی توکن‌های جدید خود پیدا کنند. به‌خاطر همین، پلتفرم‌ها و وب‌سایت‌هایی با عنوان لانچ پد (Launchpad) راه‌اندازی شده‌اند. از طریق لانچ پدها مدیران پروژه‌های جدید می‌توانند توکن‌های خود را معرفی کرده و سرمایه‌ی خوبی را جمع‌آوری کنند. از سوی دیگر، سرمایه‌گذاران نیز با خرید توکن‌های جدید، با قیمتی بسیار پایین، می‌توانند سود خوبی کسب کنند.


لانچ پد کریپتو (Crypto Launchpad) چیست؟

لانچ پد کریپتو (Crypto Launchpad) چیست؟

لانچ پد کریپتو (Crypto Launchpad) که گاهی با نام انکوباتور (Incubator) ارز دیجیتال نیز شناخته می‌شود، یک پلتفرم مبتنی بر صرافی غیرمتمرکز (DEX) است. با استفاده از یک لانچ پد، توسعه‌دهندگان می‌توانند پروژه‌های ارز دیجیتال جدید را به سرمایه‌گذاران معرفی کرده و سرمایه‌ای را برای پروژه‌ی خود جمع‌آوری کنند؛ بنابراین، پیش از آنکه توکن‌ها در لیست صرافی‌ها قرار بگیرند، در لانچ پد کریپتو معرفی می‌شوند و فرصت خوبی را برای سرمایه‌گذاری فراهم می‌کنند.


معمولاً توکن‌هایی که در لانچ پد ارز دیجیتال معرفی می‌شوند، قیمت بسیار پایینی دارند؛ بنابراین، فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری هستند. سرمایه‌گذارانی که این توکن‌ها را می‌خرند، می‌توانند از افزایش قیمت توکن، پس از آغاز به کار پروژه، سود خوبی را کسب کنند. همچنین، فروش توکن‌ها سرمایه‌ی خوبی را برای پروژه فراهم می‌کند که می‌تواند باعث رشد و موفقیت آن در آینده شود.


⚠️بااین‌حال، نکته‌ی بسیار مهمی که درباره‌ی خرید چنین توکن‌هایی وجود دارد، توجه به اعتبار این پروژه‌ها است. برای مثال، در سال 2021 و در اوج قیمت ارزهای دیجیتال، پروژه‌های جدید زیادی معرفی شده و سرمایه‌گذاران زیادی جذب این توکن‌های نوظهور شدند؛ اما بسیاری از آن‌ها کلاهبرداری بودند و سرمایه‌های بسیاری از افراد به سرقت رفتند. یکی از دلایل اصلی افتادن در دام این کلاهبرداری‌ها، نداشتن زمان یا دانش کافی برای بررسی دقیق پروژه‌های جدید کریپتو است.

برای جلوگیری از این کلاهبرداری‌ها، لانچ پد‌های معتبر کریپتو پروژه‌ها و ارزهای جدید را با دقت بررسی کرده و فقط ارزهای قابل‌اعتماد را به کاربران معرفی می‌کنند. این مسئله باعث شهرت و محبوبیت لانچ پدهای ارز دیجیتال شده است. از این طریق، محیط بسیار خوب و قابل‌اعتمادی برای برقراری ارتباط بین پروژه‌های جدید و سرمایه‌گذاران ایجاد می‌شود.


لانچ پد کریپتو (Crypto Launchpad) چگونه کار می‌کند؟

لانچ پد کریپتو (Crypto Launchpad) چگونه کار می‌کند؟

پلتفرم‌های لانچ پد (Crypto Launchpad) دو کار مهم را انجام می‌دهند:


1_ تأمین مالی پروژه‌های جدید کریپتوکارنسی


2_ ارائه‌ی پیشنهادهای جدید و مبتکرانه برای سرمایه‌گذاری


بنابراین، لانچ پدهای کریپتو با ایجاد یک جامعه‌ی قوی، به دنبال رسیدن به این دو هدف هستند. لانچ پد‌ها به مدیران پروژه‌ها کمک می‌کنند که از کاربران و سرمایه‌گذاران بالقوه سرمایه‌ای را دریافت کنند و در سوی مقابل، فرصت‌های مناسب سرمایه‌گذاری را برای کاربران فراهم می‌کنند.


دراین‌بین، شفافیت و امنیت سرمایه‌گذاری‌ها برای کاربران اهمیت زیادی دارند و به موفقیت لانچ پد‌ها کمک می‌کنند. برای رسیدن به این اهداف، تمام کاربران لانچ پد‌ها باید مراحل احراز هویت مشتری (KYC) را پشت سر بگذارند. این مسئله امنیت سرمایه‌گذاری‌ها را بالا برده و دست‌کاری در سیستم را غیرممکن می‌کند. در نتیجه، هیچ کاربری نمی‌تواند با جعل هویت، سیستم لانچ پد را با مشکل مواجه کرده و از کاربران دیگر کلاهبرداری کند.


پلتفرم‌های لانچ پد کریپتو مجموعه‌ای از پروژه‌های ارز دیجیتال را گلچین کرده و به کاربران و سرمایه‌گذاران معرفی می‌کنند. کاربران این پلتفرم‌ها می‌توانند آخرین اطلاعات مربوط به پروژه، مانند اهداف و قیمت‌ها را مشاهده کنند و در صورت تمایل توکن اختصاصی پروژه را بخرند. تمام این مراحل با دقت زیادی انجام می‌شود تا جلوی سوءاستفاده‌های احتمالی گرفته شود. در نتیجه، ارائه‌ی توکن‌ها با شفافیت بالایی انجام می‌شود و هیچ کاربری نمی‌تواند با انجام روش‌های «پامپ و دامپ» (Pump and Dump) از افراد دیگر کلاهبرداری کنند.


انواع لانچ پد کریپتو (Crypto Launchpad) کدامند؟

انواع لانچ پد کریپتو (Crypto Launchpad) کدامند؟

همه‌ی لانچ پد‌ها (Launchpads) برای معرفی پروژه‌های جدید و ایجاد فرصت‌های مناسب سرمایه‌گذاری، ایجاد می‌شوند. بااین‌حال، این پلتفرم‌ها انواع مختلفی دارند. هر نوعی از پلتفرم‌های لانچ پد با انواع دیگر تفاوت‌هایی دارند که باید با آن‌ها آشنا شوید. شناخت انواع لانچ پدها به شما کمک می‌کند که پلتفرم مناسب سرمایه‌گذاری را انتخاب کرده و از این طریق سود خوبی را کسب کنید. به‌خاطر همین، در این بخش، به معرفی انواع لانچ پد کریپتو می‌پردازیم.


لانچ پد برای عرضه اولیه NFT (INO)

لانچ پد برای عرضه‌ی اولیه ان‌اف‌تی (Launchpads for Initial NFT Offering) یا INO روشی جدید برای عرضه‌ی اولیه‌ی ان‌اف‌تی‌ها (NFTs) است. این نوع از پلتفرم‌ها از همان قوانین لانچ پد‌ها استفاده می‌کنند تا امکان عرضه‌ی اولیه و محدود توکن‌های غیرقابل‌تعویض (NFTs) را فراهم کنند. در این عرضه‌ها، مجموعه‌ی محدودی از ان‌اف‌تی‌ها به کاربران ارائه می‌شوند.


در سال‌های اخیر، بسیاری از چهره‌های محبوب، مانند خوانندگان، ورزشکاران و هنرمندان به دنیای ان‌اف‌تی‌ها علاقه‌مند شده‌اند. این افراد با تبدیل آثار هنری خود به NFT، حق مالکیت اثر را برای فروش می‌گذارند. علاوه‌برآن، بازی‌ها و پلتفرم‌های متاورس مختلفی ایجاد شده‌اند که از NFT به‌عنوان آیتم‌های درون جهان مجازی خود استفاده می‌کنند. از این طریق، بازار گسترده‌ای از توکن‌های غیرقابل‌تعویض ایجاد شده و سرمایه‌گذاران زیادی را به این بازار علاقه‌مند کرده است.


در نتیجه، علاقه‌مندان به بازار NFT می‌توانند عرضه‌های اولیه‌ی این توکن‌ها را در لانچ پد مخصوص ان‌اف‌تی یا INO مشاهده کرده و بهترین گزینه‌ها را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنند. از این طریق، سرمایه‌ی مناسبی نیز برای هنرمندان فراهم می‌شود تا بتوانند به فعالیت‌های هنری خود ادامه دهند.


لانچ پد برای عرضه اولیه کوین یا سکه (ICO)

لانچ پد‌های عرضه‌ی اولیه‌ی کوین‌ (Launchpads for Initial Coin Offering) یا ICO روش‌هایی خلاقانه برای کسب سودهای بسیار خوب از بازار ارزهای دیجیتال هستند. معمولاً در این پلتفرم‌ها، توکن‌های پروژه‌های جدید و مبتکرانه‌ی ارز دیجیتال معرفی و عرضه می‌شوند. این پروژه‌ها در مراحل اولیه‌ی توسعه هستند و با ارائه‌ی توکن‌های جدید، سرمایه‌ای را برای ادامه‌ی فعالیت خود جمع‌آوری می‌کنند. اغلب این کوین‌ها با ارزهای دیجیتال بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) مبادله می‌شوند؛ البته گاهی امکان خرید آن‌ها با ارزهای فیات نیز فراهم است.


علاوه‌برآن، کاربران می‌توانند کوین‌های پروژه‌های درحال‌توسعه را با قیمت بسیار پایینی بخرند و از این کار سود خوبی را کسب کنند. در واقع، این سرمایه‌گذاران، حامیان اولیه‌ی پروژه‌های نوظهور محسوب می‌شوند و به رشد فناوری بلاک چین کمک می‌کنند.


لانچ پد برای عرضه اولیه بازی (IGO)

پلتفرم‌های لانچ پد برای عرضه اولیه بازی (Launchpads for Initial Game Offering) یا IGO برای ارائه‌ی پیشنهادهای اولیه‌ی بازی، گیم‌های متاورس، ابزارهای داخل بازی‌ها و تجارت توکن‌های غیرقابل‌تعویض (NFTs) مربوط به بازی‌ها راه‌اندازی می‌شوند. با اینکه در سال‌های اخیر، عرضه‌ی اولیه‌ی بازی‌ها کاهش زیادی داشته؛ اما هنوز هم مواردی در این زمینه در دسترس است.


در واقع، لانچ پدهای عرضه‌ی اولیه‌ی بازی‌ها به مدیران و توسعه‌دهندگان بازی‌های بلاک چینی کمک می‌کنند که سرمایه‌ای را برای گسترش پروژه‌ی خود به دست بیاورند. از طرفی، توکن‌های این بازی‌ها نیز فرصت مناسبی را برای سرمایه‌گذاری ارائه می‌کنند و در صورت پیشرفت این پروژه‌ها، سرمایه‌گذاران سود خوبی را کسب خواهند کرد.


لانچ پد برای عرضه اولیه غیرمتمرکز (IDO)

لانچ پدهای عرضه اولیه غیرمتمرکز (Initial DEX Offering Launchpads) یا IDO پلتفرم‌های غیرمتمرکزی هستند که برای تأمین مالی جمعی کاربرد دارند. در این روش نوین سرمایه‌گذاری، توکن‌هایی پیشنهاد می‌شوند که در یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) ارائه شده‌اند. در واقع، وقتی که یک توکن توسط یک بازار غیرمتمرکز ارائه می‌شود، لانچ پد غیرمتمرکز یا IDO به‌عنوان بخشی از فرایند ارائه‌ی توکن کاربرد دارد.


توسعه‌دهندگان پروژه‌های ارز دیجیتال با استفاده از یک لانچ پد IDO می‌توانند جامعه‌ای از سرمایه‌گذاران را ایجاد کنند. از این طریق، سرمایه‌ی خوبی برای پروژه جمع‌آوری می‌شود که باعث پیشرفت و بهبود کیفیت محصولات آن می‌شود. در این نوع از لانچ پدها توکن‌هایی ارائه می‌شوند که سرمایه‌گذاران با خرید آن‌ها به بخشی از جامعه‌ی تجاری یک پروژه تبدیل می‌شوند. بااین‌حال، ویژگی‌ها و قوانین هر کدام از این پروژه‌ها بستگی به سیاست‌های مدیریتی بنیان‌گذاران هر پروژه‌ی ارز دیجیتال دارد.


لانچ پد (Launchpad) چگونه به سرمایه‌گذاران و بنیان‌گذاران سود می‌رساند؟

لانچ پد (Launchpad) چگونه به سرمایه‌گذاران و بنیان‌گذاران سود می‌رساند؟

یک پلتفرم لانچ پد (Launchpad) برای دو طرف یک معامله سود دارد. در واقع، این پلتفرم‌ها محیط مناسبی را برای برقراری ارتباط و کسب سود سرمایه‌گذاران و بنیان‌گذاران پروژه‌های نوظهور ارز دیجیتال ایجاد می‌کنند. به‌خاطر همین، باید ببینیم که یک لانچ پد چگونه به سرمایه‌گذاران و بنیان‌گذاران پروژه‌های جدید سود می‌رساند.


کسب سود توسط سرمایه‌گذاران

با اینکه سرمایه‌گذاری روی ارزهای جدید می‌تواند بسیار پرسود باشد؛ اما اگر توکن‌های نامعتبری را بخرید، ممکن است که همه‌ی سرمایه‌ی خود را از دست بدهید. ازآنجایی‌که لانچ پدها از روش‌های قدرتمندی برای احراز هویت کاربران استفاده کرده و اعتبار بنیان‌گذاران را تأیید می‌کنند، فرصت مناسبی برای خرید توکن‌های جدید فراهم می‌شود. از این طریق، سرمایه‌گذاران می‌توانند توکن‌های اولیه را با قیمت بسیار پایینی بخرند و با پیشرفت پروژه و افزایش قیمت توکن، سود خوبی را کسب کنند. بااین‌حال، سرمایه‌گذاران باید ارزهای جدید را با دقت بررسی کرده و بهترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری را انتخاب کنند.


کسب سود توسط بنیان‌گذاران

توسعه‌دهندگان پروژه‌های جدید و مبتکرانه‌ی ارزهای دیجیتال می‌توانند با عرضه‌ی توکن‌های پروژه در یک پلتفرم لانچ پد سرمایه‌ی خوبی را برای ادامه‌ی فعالیت خود جمع‌آوری کنند. بااین‌حال، این مدیران باید به فعالیت‌های قبلی لانچ پد توجه داشته باشند؛ یعنی اینکه باید میزان موفقیت لانچ پد در معرفی پروژه‌های قبلی را بررسی کنند. از این طریق، می‌توانند مطمئن شوند که روش مناسبی را برای عرضه‌ی توکن و جمع‌آوری سرمایه‌ی اولیه انتخاب کرده‌اند؛ بنابراین، ارائه‌ی توکن‌های اختصاصی پروژه در یک لانچ پد موفق می‌تواند سرمایه‌ی بسیار خوبی را برای ادامه‌ی حیات پروژه‌های ارز دیجیتال فراهم کند.


مزایای استفاده از لانچ پد کریپتو (Crypto Launchpad) چیست؟

مزایای استفاده از لانچ پد کریپتو (Crypto Launchpad) چیست؟

گفتیم که یک پلتفرم لانچ پد (Launchpad) به سرمایه‌گذاران و بنیان‌گذاران پروژه‌های جدید ارز دیجیتال سود می‌رساند؛ بنابراین، با توجه به ماهیت این پلتفرم‌ها، مزایایی برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود. این مزایا عبارت‌اند از:


  • کارمزد پایین: معمولاً لانچ پد‌ها هزینه‌های کمی را برای قرار دادن توکن‌های جدید در لیست خود دریافت می‌کنند؛ البته این کارمزدها در لانچ پد‌ها قیمت‌های متفاوتی داشته و بستگی به پلتفرم مورد نظر دارند.

  • امنیت: لانچ پدها همه‌ی کاربران، شامل مدیران پروژه‌ها و سرمایه‌گذاران را به طور کامل و با دقت کافی بررسی می‌کنند. از این طریق، اطمینان حاصل می‌شود که همه‌ی کاربران حقیقی هستند و توکن‌های واقعی برای فروش ارائه می‌شوند.

  • بدون دوره‌ی انتظار: وقتی که کاربران توکنی را می‌خرند، بلافاصله آن را دریافت کرده و می‌توانند از دارایی ارز دیجیتال خود استفاده کنند؛ بنابراین، دوره‌ی انتظاری برای دریافت توکن‌ها وجود نداشته و پرداخت به‌صورت آنی انجام می‌شود.

  • مناسب برای مبتدیان: لیست‌کردن توکن‌ها در لانچ پد‌ها ساده است و پیچیدگی‌های صرافی‌ها را ندارد. در نتیجه مدیران پروژه‌های ارز دیجیتال به‌راحتی می‌توانند توکن‌های خود را از این طریق عرضه کنند. علاوه‌برآن، لانچ پدها اعتبار توکن‌ها را بررسی می‌کنند و از این نظر، دسترسی به توکن‌های آینده‌دار برای سرمایه‌گذاران مبتدی آسان‌تر می‌شود.

چگونه می‌توان از لانچ پد کریپتو (Crypto Launchpad) استفاده کرد؟

استفاده از لانچ پد (Lanchpad) کریپتو و سرمایه‌گذاری روی توکن‌های جدید نیاز به انجام مراحل زیر دارد:


1_ با توجه به گزینه‌ی موردنظرتان، یکی از انواع لانچ پد‌ها را انتخاب کنید.


2_ از بین گزینه‌های موجود، به‌ سراغ بهترین لانچ پد بروید.


3_ در سایت پلتفرم موردنظرتان ثبت‌نام کنید.


4_ مراحل احراز هویت را به‌ طور کامل انجام دهید.


5_ کیف پول ارز دیجیتال خود را برای انجام معاملات، به لانچ پد متصل کنید.


6_ لیست توکن‌های اولیه را مشاهده کرده و آن‌ها را با دقت بررسی کنید.


7_ پس از انتخاب توکن موردنظر، مقداری از آن را بخرید و به کیف پول ارز دیجیتال خود منتقل کنید.


5 مورد از بهترین پلتفرم‌های لانچ پد رمزنگاری کدامند؟

5 مورد از بهترین پلتفرم‌های لانچ پد رمزنگاری کدامند؟

پس از اینکه با ویژگی‌ها و مزایای انواع پلتفرم‌های لانچ پد (Launchpad) رمزنگاری آشنا شدید، باید بهترین گزینه‌های موجود در این زمینه را بشناسید. شناخت این پلتفرم‌ها به شما کمک می‌کند که بهترین گزینه را برای انجام سرمایه‌گذاری انتخاب کنید و به بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری دسترسی داشته باشید.


بی‌اس‌سی پد (BSCPad)

پلتفرم BSCPad اولین لانچ پد مبتنی بر شبکه‌ی هوشمند بایننس (BSC) است. این پلتفرم کاملاً غیرمتمرکز بوده و مزایای زیر را برای پروژه‌های ارز دیجیتال به همراه دارد:


  • جمع‌آوری سرمایه

  • توزیع توکن‌های پروژه

  • افزایش نقدینگی

پلتفرم BSCPad از مدل «دو دوره‌ی تخصیص» استفاده می‌کند؛ یعنی اینکه پس از عرضه‌ی اولیه‌ی توکن‌ها، تعداد باقی‌مانده‌ی سکه‌ها را در دور دوم به کاربران ارائه می‌کند. از این طریق، سرمایه‌ی بیشتری برای پروژه‌ها فراهم شده و توکن‌های باقی‌مانده نیز به فروش می‌رسند. علاوه‌برآن، پروژه‌هایی که توکن بیشتری را ارائه می‌کنند، رتبه‌ی بالاتری می‌گیرند و از امکانات بهتری برخوردار خواهند بود. در ضمن، توکن اختصاصی این پلتفرم $BSCPad نام دارد.


بول پرکس (BullPerks)

پلتفرم BullPerks یکی دیگر از لانچ پد‌های کریپتو است. این لانچ پد چندزنجیره‌ای بیشتر به‌خاطر رویکرد شفاف و ایجاد جامعه‌ای اختصاصی شهرت دارد. بنیان‌گذاران BullPerks افرادی سرشناس، شامل سخنران‌ها، کارآفرینان و مشاوران چندین پروژه‌ی موفق ارز دیجیتال هستند. تیم توسعه‌دهنده و بازاریابی این پلتفرم نیز تجربه‌های گسترده‌ای در زمینه‌ی ایجاد، ترویج و گسترش استارت‌آپ‌های مختلف مرتبط با فناوری و رمزنگاری دارند.


بول پرکس تمرکز خود را بر رفع نیازهای جامعه‌ی اختصاصی خود گذاشته و محیط بسیار خوبی را برای عرضه‌ی توکن‌های جدید و ایجاد فرصت‌های مناسب سرمایه‌گذاری ساخته است. ماهیت کاملاً غیرمتمرکز و چندلایه‌ی بول پرکس باعث می‌شود که توکن‌ها به طور عادلانه‌ای بین سرمایه‌گذاران توزیع شوند.


توکن اختصاصی این پلتفرم $BLP است که مبتنی بر شبکه‌ی هوشمند بایننس عمل می‌کند. کاربران این پلتفرم می‌توانند با استیکینگ (Staking) این توکن در پلتفرم بول پرکس مشارکت داشته باشند.


تراست سواپ (TrustSwap)

پلتفرم TrustSwap یک لانچ پد رمزنگاری مبتنی بر شبکه‌ی هوشمند بایننس (BSC) است. این پلتفرم با کمک توکن اختصاصی خود، یعنی $SWAP، مبادلات چندزنجیره‌ای نسل جدید و راه‌حل‌های نوینی را برای امکان استفاده از توکن‌های جدید پیشنهاد می‌دهد. تراست سواپ در سال 2020، در کشور کانادا، با اهداف زیر تأسیس شد:


  • استفاده از قراردادهای هوشمند برای ساخت یک لانچ پد قدرتمند

  • ارائه‌ی کاربردهایی برای استفاده از توکن‌ها در زمینه‌های مالی غیرمتمرکزپ

علاوه‌برآن، توکن اختصاصی این پروژه نیز کاربردهای مختلفی، مانند استیکینگ دارد و مشارکت در این پلتفرم را برای کاربران ممکن می‌کند.


داک استارتر (DuckSTARTER)

پلتفرم DuckSTARTER یک لانچ پد رمزنگاری غیرمتمرکز است که پروژه‌های جدید ارز دیجیتال را به جامعه‌ی بزرگی از سرمایه‌گذاران متصل می‌کند. داک استارتر پلتفرم بومی پروژه‌ی DuckDAO است و با توکن اختصاصی $DUCK کار می‌کند. این توکن بومی توسط شبکه‌ی اتریوم (Ethereum) و شبکه‌ی هوشمند بایننس (BSC) پشتیبانی می‌شود. پلتفرم داک استارتر امکانات بسیار ویژه‌ای را برای پروژه‌های جدید کریپتو در نظر گرفته است و زمانی که یک پروژه به تأیید این پلتفرم برسد، از حمایت‌های تبلیغاتی و بازاریابی آن بهره‌مند خواهد شد.


وی استارتر (WeSTarter)

وی استارتر (WeStarter) یک پروتکل عرضه‌ی اولیه‌ی توکن‌ها است که از شبکه‌ی هکوچین (HECO) استفاده می‌کند. این پلتفرم در اوایل سال 2021 راه‌اندازی شد و از پروژه‌های نوظهور سه شبکه‌ی زیر، پشتیبانی می‌کند:


  • اتریوم

  • شبکه‌ی هوشمند بایننس

  • هکوچین

این پروژه قصد دارد که در آینده از شبکه‌های پولکادات (Polkadot)، آوالانچ (Avalanche) و سایر شبکه‌های عمومی بلاک‌چین پشتیبانی کند. از این طریق، پیشنهادهای گسترده‌ای از انواع توکن‌های جدید به سرمایه‌گذاران ارائه شده و فرصت‌های جدیدی برای سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شوند.


سخن پایانی


سرمایه‌گذاری روی ارزهای جدید، یکی از بهترین روش‌ها برای کسب سود در بازار ارزهای دیجیتال است. بااین‌حال، سرمایه‌گذاران باید ارزها را با دقت بررسی کرده و فقط روی توکن‌های معتبر سرمایه‌گذاری کنند. دراین‌بین، لانچ پد‌ها پلتفرم‌هایی هستند که توکن‌های پروژه‌های مبتکرانه را بررسی کرده و به سرمایه‌گذاران معرفی می‌کنند؛ بنابراین، با مراجعه به این پلتفرم‌ها می‌توانید بهترین فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری را پیدا کنید و سود خوبی را از این راه به دست بیاورید.